Okei, toi Molla-niminen vanupallo on asunut meillä nyt sen kuukauden verran. Eikä se vieläkään tahdo lämmetä mulle... Miksi?? Palvelija vinoili, ettei naiset tykkää liian päällekäyvistä miehistä, jotka kaiken lisäksi on lihavia, karvaisia ja tyhmiä. Tä? Mitähän se nyt tollakin kommentilla meinasi?
Mä vaan tahtoisin leikkiä ton vanupallon kanssa, mutta se vaan murisee ja vetelee meikäläistä turpaan. Kuulema voi johtua myös siitä, että ensimmäisessä kodissa se on saanut muilta kissoilta turpaan koko ajan eikä ne oo antaneet sen syödä ollenkaan. Mutta mä kyllä annan sen syödä - tai siis, se syö munkin ruuat ihan lupia kyselemättä. Ja mä nään nälkää, auttakaa (no en mä oikeesti, kyllä mä ruokaa saan, mutta tuntuu siltä että kuolisin, kun ei saa heti syötyä!)!!

Mutta kun mä yritän ton kaa leikkiä, se suuttuu mulle, vetelee turpaan ja totta kai mä pistelen takaisin tassulla päin näköä... Sitten tulee toi Palvelija sen perhanan suihkepullonsa kaa ja kastelee meidät molemmat. Mitä tää nyt sitten on? Kai tästäkin jonkun animalia jutun sais?? Eikö?

Kyllä me välillä ollaan ihan kunnollakin. Sängyn alla on yleensä semmoinen "rauhan paikka", vaikka joskus sielläkin matsia otetaan. Mut yleensä minä nukun semmosessa pahvilaatikossa ja Molla vieraspatjan mutkassa.
Tässä yks päivä istuskeltiin keittiön ikkunanlaudalla ihan sulassa sovussa ja sit ku Palvelija tuli meitä siihen lääppimään ja Molla nous seisomaan, nii minä menin sen takapuolta haisteleen. Molla oli ihan jees asian kaa, mutta ku mä sitten päätin vähä maistella sitä sen persausta, niin taas veti ainakin kilon herneitä nenäänsä ja se rauha meni siitä.
Naiset...

Mutta tuo Palvelija ei kuulema aio luovuttaa. Se aiko meistä kaverit tehdä... Vaikka siinä menis 100 vuotta aikaa. 

 

VÄLILLÄ OLLAAN KAVEREITA

DSC01369-normal.jpgDSC01829-normal.jpgDSC01752-normal.jpg

 

VÄLILLÄ SITTEN EI...

DSC01741-normal.jpg