Hellurei ja hellät tunteet! 
Nyt ollaan taas palattu tänne ihan omaan kotiin - tai jo oikeastaan jo pari päivää sitten... Ei nyt takerruta pikkuseikkoihin! 

Tulin nyt vain kertomaan suuresta järkytyksestä, minkä minä tänään koin!
Olin syömässä iltapalaani keittiössä, kun kaapista kantautui nenääni vieno kissanmintun tuoksu. Ei muuta kuin kaappi auki ja siinä ihmeen saavissa, missä ihmiset jätöksiään pitää oli MINUN KISSANMINTTUTYYNY! Siis MINUN! Minun ikioma!


Pelastin rakkaan tyynyni sieltä roskiksesta ja kun Palvelija syöksyi paikalle mutisten jotain "Et prkl taas levitä sitä roskapussia sinne lattialle!" mulkoilin häntä todella pahasti tyynyni vierestä ja jos katse olis voinut tappaa, niin koko eukko ois kupsahtanut siihen lattialle ketarat ojossa. 
Ja mitä teki Palvelija? Se akka vain nauroi!
Yritti se selittää miksi se tyyny siellä roskien seassa oli "Siinä on reikiä blaab blaab blaab, poika syö niitä sisuksia sitä mukaa kun levität niitä ympäri kämppää blaab blaab blaab. Sinulla on ihan uusi ja samanlainen tyyny tuolla olkkarissa.. blaab blaab blaab!" 
Mutta kun en minä tykkää siitä uudesta yhtään! Tämä vanha resu on paaaaljon parempi. Minun rakas tyyny. Pusipusi.

Nyt makaan täällä nojatuolin alla tämän tyynyni kanssa ja mulkoilen tota Palvelijan-renttua aina, kun hän kävelee ohi. Minun tyynyäni ette vie!

Palvelija vissiin epäili, että levitän taas roskapussin keittiön lattialle täydelliseksi kaaokseksi, kun tuon tyynyni sieltä pelastin. En suinkaan - tällä kertaa.

Mutta nyt hyvää yötä! Minä odotan, että tuo Palvelija vihdoin ja viimein nukahtais, niin saisin aloittaa juoksuravit täällä kämpässä, ihan vain kiusallani. Mitäs kiusaa Tyynyäni!

 

// Edit. Aamulla tuo Palvelija oli TAAS minun tyynyn kimpussa... Onneks tulin väliin...

 

IMG_0547-normal.jpgIMG_0551-normal.jpg
"MINUN!"